2013. július 31., szerda

Tumblr !FONTOS!

'Ello lovelies!

A legelső, amit szeretnék mondani, hogy borzasztóan sajnálom, amit tettem. Nem lett volna szabad csak így félbe hagynom a történetet, mivel megérdemeltétek volna, hogy befejezzem. Hiszen olvastátok a részeket, véleményeztétek is őket, ezért ez nagyon tisztességtelen volt tőlem, most már belátom. Tehát egy óriási nagy bocsánatkérést küldök mindenkinek.

A második dolog; térjünk rá a történetre. Amint látjátok, kitöröltem innét az összes részt. De nyugalom, nem tűnik el végleg. Úgy gondoltam, hogy ideje lenne igényesebb formában kiadnom a kezem közül, ami rá is fér a történetre. Át fogom olvasni/dolgozni/javítani a részeket, és egy tumblr oldalra fogom kirakni nektek.
Hogy őszinte legyek, nekem ez a blogspot-dolog sosem jött be, sokkal otthonosabban érzem magam tumblr-ön.
Tehát szépen lassan visszakerülnek a részek, csak javított és remélhetőleg jobb változatban. Az alaptörténet nem fog megváltozni, maximum néhány részletében.

Harmadszor pedig, szeretnék köszönetet mondani még egyszer;
  • azoknak,akik díjjakkal árasztottak el. Még mindig alig hiszem el, hogy ilyen rövid idő alatt ennyit bezsebelhettem,
  • a sok olvasónak és kommentelőnek. Hiszen nélkületek eddig sem jutottam volna a történettel,
  • és legvégül a designereimnek, akik csodás külsőt varázsoltak a blognak
Itt a tumblr link:

Amíg be nem indul a blog, ha gondoljátok, nézzetek be a következő oldalakra: 


Ennyit szerettem volna elmondani nektek. Nagyon remélem még hallok felőletek és azt, hogy tumblr-ön találkozunk! (:

                                                      Utoljára ölel és csókol titeket,

                                                                                                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése